خريد و فروش و ليست قيمت انواع كالا تلويزيون كولر گازي موبايل يخچال ازفروشگاه بانه ماركت خريد ازسايت فروشگاه اينترنتي بانه ماركت خريد و فروش و ليست قيمت انواع كالا تلويزيون كولر گازي موبايل يخچال ازفروشگاه بانه ماركت خريد ازسايت فروشگاه اينترنتي بانه ماركت .

خريد و فروش و ليست قيمت انواع كالا تلويزيون كولر گازي موبايل يخچال ازفروشگاه بانه ماركت خريد ازسايت فروشگاه اينترنتي بانه ماركت

 

مطلبي ارسال نشده است

مشتری گرامی نحوه خرید از بانه مارکت خیلی آسان و لذت بخش بوده و به صورت زیر است. برای خرید کالا های بزرگ شما ابتدا باید هزینه حمل کالا را به صورت کارت به کارت به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید , بعد کالا را روی سایت یا به صورت تلفنی ثبت کنید. سپس کالا را درب منزل با کیفیت تحویل گرفته و بعد از تست کامل کل پول را به پیک پرداخت نمایید. برای تهران و شهرستان های در مسیر تهران ظرف 12 تا 24 ساعت ارسال کالا انجام می شود.در صورت دلخواه می توانید کالا را به مدت 18ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان انجام دهید. گارانتی توسط شرکت طرف قرار داد که دفتر مرکزی آنها در تهران است انجام می شود قابل ذکر است , که در همه شهرستانها سرویس کار های شرکت حضور دارند. برای نصب باید با شرکت یا سرویس کار آنها تماس بگیرید. نصب کالا رایگان است و هزینه ایاب ذهاب را با توجه به نرخ آژانس باید پرداخت نمایید. بعد از نصب توسط شرکت یک سال گارانتی آغاز می شود. و در این مدت غیر از پنل سایر موارد از قبیل – برد مادر برد – پاور – سوکت ها – بلندگو- و سیم پیچی و بقیه موارد شامل گارانتی می با شد . گارانتی تعمیر اگر نشد تعویض می باشد.